Vi designer og utvikler digitale opplevelser som engasjerer og konverterer

Nettsider basert på forretningsmål og kundebehov

Nettsiden er din viktigste salgs- og kommunikasjonskanal, og gode resultater kommer ikke av seg selv. Derfor synser vi ikke når det kommer til å legge strategi. Først når vi kan svare på hvem det er vi designer for, og hvorfor, kan vi svare på spørsmålet hvordan.

En nettside skal løse tydelig definerte behov og skape konkrete og målbare resultater. Derfor utvikler vi digitale løsninger basert på dyp innsikt og grundig kartlegging av dine mål og dine brukeres behov.

Dele (Bildeleringen)
Identitet, web, markedsføring

Hi Tech Mobility
Identitet, web, inbound

Nordvestvinduet
Web, markedsføring, Sosiale medier 

 100%

økning i organisk
trafikk ila. første året

 > 80%

trafikk fra
organisk søk

Baker Brun
Web, SEO, grafisk design 

Vi lager ikke nettsider for deg. Vi lager nettsider for brukerne og kundene dine. UX (User Experience) og UI (User Interface) er alfa og omega for å sikre at brukeren får en god opplevelse og for at du når målene dine.

Alle nye nettsider må følge uutilsynets krav til universell utforming (WCAG 2.0) slik at de er tilrettelagt for alle brukere, uansett funksjonsnivå. Vi har alltid tenkt at god UU er god UX og utvikler alltid nettsider som oppfyller gjeldende lovverk.

Å optimalisere nettstedet for søkemotorer er obligatorisk dersom man ønsker å bli funnet i søkemotorene. Vi optimaliserer selvfølgelig alle nye nettsider vi utvikler, men bistår også i forbindelse med eksisterende løsninger for å øke organisk synlighet og rangering i søkeresultatene.

Trafikk i seg selv er ikke nok. Selger du et produkt eller en tjeneste er du mer opptatt av besøkene konverterer til leads og kunder. Konverteringsoptimalisering handler om å fjerne friksjonspunkter i brukerreisen og gjøre det så enkelt og attraktivt som mulig for brukeren å konvertere.

For at vi skal kunne skape de beste løsningene trenger vi innsikt om målgrupper og forretningsmål. Denne innsikten henter vi i stor grad inn ved hjelp av både kvantitativ og kvalitativ brukertesting. Når vi vet hvem vi lager løsningen for og hva som er viktig for de, kan vi lage opplevelser som engasjerer og konverterer.

En enkelt nettside forurenser ikke all verden, men verdens datasentre står faktisk for like mye CO2-utslipp som hele luftfartsindustrien. Derfor har vi sørget for at alle nettsidene vi hoster drives av fornybar energi. I tillegg kjøper vi klimakvoter for å dekke alle utslipp generert av nettsiden din. Det redder ikke verden alene, men alt hjelper.

Les hvordan vi reduserte det digitale klimaavtrykket til Dele med over 900%

Kari Wulf
markedsdirektør, Baker Brun 

«Vi er strålende fornøyd med arbeidet Markant har gjort for oss. De er alltid på ballen og løser utfordringer raskt og effektivt.»