CRM-hvafornoe?

CRM bør være en sentral del av enhver bedrift eller organisasjon som er i direkte kontakt med kunder. Brukt riktig, er det et genialt verktøy for å effektivisere og optimalisere den mellommenneskelige kommunikasjonen.

Les mer

Slik kan KPI hjelpe deg å nå målene dine

Underveis i alle prosjekter gjøres det evalueringer. Key Performance Indicator (KPI) er et gunstig verktøy for å måle effektivitet, progresjon, og om du er på vei til å nå målene dine.

Les mer

Alt du trenger å vite om kommunikasjonsstrategi

Kommunikasjonsstrategi fungerer som en systematisk tilnærming for å planlegge, utvikle og optimalisere kommunikasjonen rettet mot dine målgrupper.

Les mer

Marketing automation kan løse disse problemene for deg

Marketing automation (MA) brukes for å forenkle, forbedre og effektivisere kjøpsreisen fra start til slutt. Endelig kan du slippe å gjette eller følge magefølelsen!

Les mer

8 triks for å skrive klikkbare overskrifter

Har du skrevet en artikkel med rent gull, vil du at folk skal lese den. Men selv om artikkelen din er søkbar og har god rangering på Google, er du avhengig av at leseren blir fristet til å klikke seg inn på saken. Da trenger du en overskrift som er catchy og selgende.

Les mer

Hva er en markedsplan?

En markedsplan er et grunnleggende element for enhver bedrift. Å utarbeide markedsplanen kan virke som et omfattende arbeid, men verktøyet du sitter igjen med er gull verdt for markedsavdelingen din.

Les mer

Markedsaktiviteter i inbound marketing

Inbound marketing handler om å skape verdi for kundene dine gjennom hele kjøpsprosessen, fra de oppsøker nettsiden din til de har kjøpt produktet eller tjenesten du selger.

Les mer

Ny visuell identitet? Dette må du vite.

Har du tenkt på at kundene dine har en formening om merkevaren din allerede før du prøver å selge dem noe?

Les mer

UX, UI og UU – la oss bygge et hus

Begreper som UX, UI og UU hører vi ofte om, men hva handler de egentlig om? Det første først: UX står for user experience, UI står for user interface og UU for universell uforming.

Les mer

Bedriftsblogging

I inbound marketing er vi opptatt av å tilby nyttig og relevant innhold gjennom hele kundereisen. Kundereisen er den prosessen vi går gjennom når vi skal kjøpe et produkt eller en tjeneste, fra vi oppsøker en nettside til vi har kjøpt produktet eller tjenesten.

Les mer

« Forrige sideNeste side »