Design thinking er en brukerorientert og prototypedrevet metodikk som plasserer brukerne og deres behov i sentrum når nye løsninger blir utviklet. Tradisjonelt har nye løsninger blitt utviklet med utgangspunkt i en idè eller et ønske fra en bedrift. I design thinking snur vi på dette og utvikler nye løsninger med utgangspunkt i det reelle behovet til brukerne.
HubSpot er en verdensledende markedsførings- og salgsplattform bygget rundt inbound marketing. HubSpot består av flere moduler, og hver modul består av flere prisnivåer. HubSpot har med andre ord moduler basert på pris og behov, men hvor mye koster egentlig de ulike modulene og hvilke funksjoner får du?
HubSpot er en verdensledende markedsførings- og salgsplattform bygget rundt inbound marketing. Inbound-metodikken handler om å tiltrekke besøkende, engasjere leads og begeistre kunder, og HubSpot den beste måten å jobbe med inbound på.
Hvordan skal du få folk til å lese det du skriver? Det hjelper lite å skrive lange tekster om produktet ditt dersom det er ingen som gidder å lese det. Vi ser på hvilke virkemidler som skal til for å få flest mulig til å få med seg mest mulig.
Snapchat-geofilter er en genial måte å nå ut til folk som befinner seg innenfor et spesifikt geografisk område på, men du kan ikke bare kline opp logoen din og forvente at tusenvis skal begynne å bruke filteret ditt.
Alle vellykkede kampanjer og merkevarer har én ting til felles: en dyp innsikt i og kjennskap til målgruppen de henvender seg til. For å skape et budskap som virkelig treffer, må vi først vite hvem det er vi skal treffe og hvilke verktøy og kanaler som er mest effektive. Vi må rett og slett gjøre et skikkelig stykke research.
Inbound markedsføring handler om å bruke markedsføringsbudsjettet ditt på en smartest mulig måte ved å skape opplevelser som gir verdi til kundene dine og samtidig hjelper bedriften din med å vokse.
Finner kundene dine deg? Et søkemotoroptimalisert nettsted sørger for at du dukker opp når kundene søker etter produktet eller tjenesten du leverer.
Vi har laget en praktisk sjekkliste du kan bruke for å sjekke om nettstedet ditt er optimalisert for søkemotorene.
Da var tiden her igjen. Ã…rene har gÃ¥tt og nettstedet trenger sÃ¥rt en oppdatering. Men hvor skal du begynne, og hva skal du prioritere? Vi har samlet 5 tips som hjelper deg med Ã¥ planlegge et redesign av nettstedet ditt.Â
Julehandelen er rett rundt hjørnet og vi deler noen gode tips for hvordan du best lykkes i julestria.
1. Vi tar kontakt for en uforpliktende prat om prosjektet ditt
2. Vi setter oss ned for å bli bedre kjent og avklarer behov og ambisjoner
3. Dersom vi er en match, utformer vi et løsningsforslag og tilbud
4. SÃ¥ setter vi i gang og lager noe skikkelig bra
For å gi de beste opplevelsene bruker vi teknologier som informasjonskapsler for å lagre og/eller få tilgang til enhetsinformasjon. Å samtykke til disse teknologiene vil tillate oss å behandle data som nettleseratferd eller unike ID-er på dette nettstedet.