Frokostseminar: Markedsføring i usikre tider
Dato: 11. juni 2025
Sted: Nagelgården 6
Tid: 08.30-10.00
Pris: Gratis ✨
Når usikkerheten i markedet øker og budsjettet strammer seg til. Hva gjør du da?
Mange velger å redusere markedsføringskostnadene. Historisk sett har det imidlertid vist seg at bedrifter som omstiller seg og satser strategisk, kan oppnå en sterkere posisjon og langsiktig vekst.
Bli med på frokostseminar og hør våre fageksperter Magnus Olsen og Linn Marie Harkestad dele sine beste råd for hvordan du kan optimalisere markedsføringen din og skape vekst, selv med begrensede ressurser og endrede forbruksmønstre.
De gir deg:
- Innsikt i hvordan kundeadferd endrer seg i nedgangstider.
- Praktiske grep for å få mer ut av markedsbudsjettet.
- Strategier for å sikre synlighet, tillit og vekst når markedet vakler.
- Eksempler på selskaper som har lykkes i krevende perioder.
Hvem passer det for?
Seminaret er for deg som har markeds- eller lederansvar, og som lurer på hva du bør gjøre med markedsføringen i krevende tider. Kanskje har du færre ressurser enn før. Kanskje merker du at gamle metoder ikke treffer like godt lenger. Eller kanskje trenger du bare ny inspirasjon og ideer til hvordan du kan skape effekt når markedet er i endring.
Du får kaffe, frokost og faglig påfyll.
Og ikke minst – mulighet til å snakke med andre som står i lignende situasjoner.
Program
08.30 Frokostservering og mingling
08.45 Introduksjon
09.00 Presentasjon: «Markedsføring i usikre tider»
09.45 Spørsmål og svar
10.00 Slutt

