Innholdsutvikling- og strategi

Vi planlegger, utvikler og måler effekten av nyttig innhold. For alle kanaler.

Innhold først

«Content is king» har blitt en floskel, men godt innhold er viktigere enn noensinne. Det er innholdet som konverterer, som løser brukeroppgaver og overtaler.

Innholdet er kjernen i alt vi gjør. Det er innholdet vi designer for, utvikler rundt og bygger merkevarer på. Derfor legger vi alltid vekt på å bruke tiden det tar for å gjøre innholdet relevant, spisset og nyttig for leseren.

Innhold som strategi

Det er ingen snarveier til godt innhold. Skal du være relevant og skille deg ut i mengden som krangler om leserens oppmerksomhet må du ha en solid innholdsstrategi. Det innebærer planlegging, utvikling og vedlikehold av innhold.

Riktig innhold til riktig leser

Vi stiller spørsmål som: hvorfor gjør vi dette? Hvem er leseren? Hvorfor skal de lese dette? Hvilke brukeroppgaver og forretningsmål er det vi løser? Det bunner ut i en enkel målsetting: å levere riktig innhold til riktig leser på riktig tidspunkt.

Utvalgte prosjekter

https://markant.no/wp-content/uploads/sesam-sesam-1.jpg

Sesam Sesam

Merkevarbygging // reklamemateriell // Innsikt

https://markant.no/wp-content/uploads/adams-matkasse-ref-1.jpg

Adams Matkasse

Digital markedsføring // konverteringsoptimalisering

Webanalyse // Søkemotoroptimalisering // Innholdsutvikling // Konverteringsoptimalisering // Innholdsstrategi // Brukertesting // Innholdsmarkedsføring // Nyhetsbrev

Nok prat – la oss komme i gang

Kontakt oss i dag så får vi ballen til å rulle.