Identitet og merkevarebygging

Vi utvikler merkevarer som engasjerer og bygger relasjoner.

Strategi og
posisjonering

Merkevarebygging handler om å skape sterke opplevelser og bygge autentiske relasjoner. Men skal du nå ut til folk må du først vite hva du skal være, og for hvem.

Ved å legge en tydelig strategi tidlig i prosessen og sette konkrete mål, legger vi alt til rette for at du skal nå ut til målgruppen din.

Merkevaren din er mer enn en logo

Med solid innsikt og en klar strategi i ryggen, utvikler vi en identitet som snakker direkte til målgruppen din.

Skal du treffe, må du være tydelig og konsekvent. Måten du snakker til folk på, hvilke ord, farger og bilder du bruker, hvilke kanaler du velger å være synlig i – alt er med på å definere merkevaren din.

Mer enn buzzwords

Holistic branding, responsive branding, ideation, omnichannel, hyperlocal. Ja, vi kjenner til alle moteordene. Vi er ikke så veldig opptatt av å spy de ut så snart anledningen byr seg, men vi er opptatt av ideene og konseptene som ligger bak det blomstrete språket – og bruker de flittig for å skape autentiske og holistiske (!) merkevarer.

Utvalgte prosjekter

https://markant.no/wp-content/uploads/sesam-sesam-1.jpg

Sesam Sesam

Merkevarbygging // Reklamemateriell // Innsikt

https://markant.no/wp-content/uploads/bergen-harbour-hotel-2.jpg

Bergen Harbour Hotel

Identitet // Web

Merkevarestrategi // Design thinking // Posisjonering // Persona // Kundereise // Brukerundersøkelser // Stilguide // Tone of voice // Innholdsutvikling // Logodesign // Trykk // Kampanjer

Nok prat – la oss komme i gang

Kontakt oss i dag så får vi ballen til å rulle.