Adams matkasse

Adams Matkasse

En vaskekte
konverteringsmaskin 

50%

økning i antall
konverteringer  

Ny

baseline for
winback-kampanjer 

VÃ¥r rolle

Konverteringsoptimalisering, digital markedsføring, utvikling av nyhetsbrev, bistand til produksjon av innhold, webdesign. 

Teknologi

WordPress, Google Ads, VWO, Hotjar 

«Konverteringsmaskinen»

Mange kunder deaktiverer matkasse-abonnementet sitt over sommeren på grunn av feriering. Adams Matkasse skulle kjøre en winback-kampanje via nyhetsbrev rettet mot disse tidligere kundene.

De hadde en løsning fra før, men mistenkte at forbedringspotensialet var stort. Vi fikk derfor i oppgave Ã¥ lage det som gjengen i Adams Matkasse etter hvert begynte Ã¥ kalle Â«konverteringsmaskinen»

Enkelt og friksjonsfritt 

Prinsippet bak å optimalisere for konverteringer er ganske enkelt. Det handler rett og slett om å gjøre prosessen så enkel og friksjonsfri som mulig.

Vi utviklet derfor en landingsside som hentet informasjon om den enkelte kunde og tilpasset innholdet på siden til de, slik at de fikk en skreddersydd opplevelse og pris.

Ved Ã¥ ha fÃ¥ steg og forhÃ¥ndsutfylte felter gjorde vi det lekende lett for tidligere kunder Ã¥ fornye abonnementet sitt.

50%

økning i antall
konverteringer 

Resultatet ble en landingsside som økte antallet konverteringer via nyhetsbrev med over 50 % i forhold til den gamle løsningen. En vaskeekte konverteringsmaskin med andre ord.

Nelfo
Site audit, SEO, brukertesting, UX

St. Paul Gymnas
Web, konverteringsoptimalisering, markedsføring, trykk