Web //
Digital markedsføring

Opus XVI

Vi utviklet en konverteringsfokusert og elegant nettløsning for Bergens første 5-stjerners hotell, som har lånt navn fra Edvard Griegs berømte klaverkonsert i a-moll.

Oppgaven

Når ekteparet Britt Marie og Alexander Grieg kom til oss og sa de skulle blåse liv i et av Bergen sentrums mest ærverdige og kjente arkitektoniske landemerker – gamle «Banco Rotto» – var vi ikke sene om å takke ja til sjansen om å få bli med på eventyret. ​

De trengte en samarbeidspartner som kunne levere en solid nettløsning og hjelpe de med den digitale markedsføringen.​

Prosessen

Nettløsningen ble utviklet med konkrete mål og oppgaver for øye. Vi identifiserte brukeroppgaver og konkretiserte forretningsmål som skulle legge grunnlaget for et effektivt nettsted.

Vi utviklet og optimaliserte en booking-løsning som strømlinjeformet bestillingsprosessen og fokuserte på å presentere de unike rommene og kulturarrangementene til Opus XVI.

Vi produserte og driftet markedsføring via AdWords, Display, Snapchat, Facebook og utformet annonser for trykk. Vi satte opp sporing og utførte brukertesting for å ytterligere optimalisere kampanjene og brukerreisen.

Resultatet

En smart nettløsning med en enkel og oversiktlig booking-løsning som konverterer kombinert med kostnadseffektiv markedsføring for økt synlighet i alle kanaler. Vi bistår fortsatt med kontinuerlig optimalisering og utvikling av digitale kampanjer.